Strana 4


Into the Abyss"Into the Abyss"
Loď: USS Tempest
Třída: Miranda



Cíl této mise se zdá být dost snadný: Navštívit tři systémy v mlhovině Abyss a zničit navigační transpondéry, které používají Venturiáni. Během této mise se dozvíš o důvodu venturijské agrese a o záhadné bytosti nazývané prelát Alshoff.

Znič transpondéry Alfa: Leť na první souřadnice. Jdi na červený stupeň a zvyš sílu senzorů na plno, abys vykompenzoval účinek mlhoviny. Až venturijská loď zaútočí, opětuj palbu, dokud se Dorboha, venturijský kapitán, nevzdá. Zvol si možnost přenést jeho a jeho posádku na svou loď. Znič všechny transpondéry jedině za použití phaserů - fotony budeš vážně potřebovat až později v průběhu této mise. A něco velmi důležitého: Počkej, dokud nebudou všechny poškozené systémy opravené předtím, než zamíříš k beta transpondérům!

Znič transpondéry Beta: Znič všechny venturijské lodi, na které narazíš (žádný problém), potom znič transpondéry. A opět šetři co nejvíce fotonovými torpédy a hlídej si hladinu podpory života - z nějakého důvodu je třeba ji kvůli kombinaci venturijských zbraní a účinků mlhoviny stále opravovat.

Znič transpondéry Gama: Dvě venturijské lodi - lehký a středně těžký křižník - se budou snažit zabránit ti ve zničení transpondérů. Tady se budou hodit fotony, které jsi si našetřil. Nejdříve se zaměř na středně těžký křižník (má větší palebnou sílu). Poté, co budou obě lodi zničeny, rozdrť venturijskou základnu a dokonči misi eliminací transpondérů.

The Barrier"The Barrier"
Loď: USS Tempest
Třída: Miranda



Akce venturijských nájezdníků nejsou typickým projevem Venturiánů. Při pokusu ukončit tyto útoky, poveze "USS LaGrange" několik venturijských diplomatů na velitelství venturijských nájezdních jednotek a tvým úkolem je doprovázet loď a zajistit její bezpečný let. To by měla být rutinní mise, bezpečná až na jednu věc: tvůj cíl leží za galaktickou bariérou.

Doprovázej "LaGrange": Téměř okamžitě po začátku mise, jsou "LaGrange" i hvězdná základna napadeny třemi venturijskými loďmi. Asi to nebude právě to, co by udělal Kirk, ale jakmile začne mise, zadej plný zpětný impulsní chod (Shift + nula) a vypadni odtud - není vůbec nic, co bys mohl udělat pro záchranu "LaGrange" a hvězdná základna se o sebe umí postarat. Leť stále na plný zpětný chod, dokud tě nezavolá Hvězdná flotila - to znamená, že všechny lodě Venturiánů byly zničeny. Prostě, ať uděláš cokoliv, neútoč na venturijské lodě! Když dostaneš jeden dva zásahy, ztratíš štíty a budeš muset čekat, než budou opraveny, předtím než můžeš pokračovat v misi.

Bohužel, ve většině případů tato taktika selže a na tebe zaútočí jedna venturijská loď. Naštěstí to je lehký křižník, který je už poškozen. Nebude tedy problém ho dorazit. A pokud by tvoje štíty utrpěly během boje nějakou škodu, musíš počkat, dokud nebudou zpět na 100 procentech, předtím než odletíš k dalšímu cíli.

Předtím než prolétneš galaktickou bariérou, musíš přiřadit opravářské týmy a přidělit energii tak, jak to upřednostňuješ při bitvě - brzy se dostaneš do nesnází. Pamatuj si, že když přidělíš moc energie do štítů, fotonů a phaserů, nebudeš moci vstoupit do warpu, pokud nepřejdeš z červeného stupně na zelený, ale to vůbec nevadí, protože můžeš vždy přejít zpět na červený stupeň, až dorazíš.

Prozkoumej Omegu 12-300: Až přiletíš do systému Omega 12-300, porouchá se ti warpový pohon a zavolá tě Alshoff. Jakákoliv odpověď vyústí v bitvu. Znič venturijské lodi, které na tebe zaútočí, pak zastav a oprav všechny škody, které ti vznikly. Po dokončení všech oprav se přibliž ke čtyřem venturijským lodím a předělanému meteoru. Až se dostaneš do dosahu, vyber si jednu z lodí a vystřel na ni. Pokud na tebe nezaútočí ani přibližně po deseti zásazích, zaměř další loď. Pokračuj v tom, dokud na tebe jedna nezaútočí. Právě na této lodi je Alshoff. Znič ji a tvoje warpové pole se obnoví. Oscanuj všechny zbývající lodi a předělaný meteor (venturijskou základnu) předtím, než vyrazíš zpět ke hvězdné základně.

Divide and Conquer"Divide and Conquer"
Loď: USS Tempest
Třída: Miranda



Tvým úkolem je monitorovat pokus lodi "USS Hawking" použít nabité tachyonové částice ke zvýšení účinnosti standardního warpového pohonu. Předtím, než začneš misi, připrav opravářské týmy na bitvu, pak jdi na červený stupeň a přiděl energii štítům a zbraním. Vrať se na zelený stupeň.

Leť do systému Alfa Herculae: Leť do systému Alfa Herculae a monitoruj experiment, který provádí "USS Hawking". Zatímco bude projekt probíhat, zaútočí na "Hawking" "Bird of Prey" (Klingoni si myslí, že pracujete na novém projektu Genesis). I když zničíš Klingony, výsledkem experimentu bude zdvojení tvojí lodi. Tvoje druhé já vezme svou loď do systému Dante.

Leť do systému Dante, ochraň ho, leť do systému Alfa Herculae: Sleduj druhou loď do systému Dante. Zaměř impulzní pohon a pal do něj z phaserů, dokud úroveň jeho poškození nedosáhne téměř kritické úrovně (na tvým senzorech bude žlutý). Až se to stane, změň palbu z phaserů na vyřazení a pal, dokud nevyřadíš pohon, potom phasery nastavenými na vyřazení zaměř phasery druhé lodi a střílej, dokud nebude loď úplně neškodná. (Můžeš druhou loď zavolat, ale pro dokončení mise to není nutné - tvé druhé já jednoduše řekne, že se chce mstít, a že ho nemůžeš zastavit). Použij vlečný paprsek a dotáhni ho zpět do systému Alfa Herculae.

Přibliž se k "USS Hawking", vrať se ke hvězdné základně: Leť směrem k "Hawkingu" a tvoje lodi budou opět spojeny do jedné. Vrať se ke hvězdné základně a řekni Chekovovi o svém zážitku.

Cry from the Dark"Cry from the Dark"
Loď: USS Tempest
Třída: Miranda



Hvězdná flotila přijímá bezpočet podprostorových nouzových volání od všech známých - a několika neznámých - životních forem. Všechna volání, která jsou zřejmě vysílána automatickými nouzovými majáky, pocházejí ze systému Heeya, který se nachází hned vedle prostoru kontrolovaného Gorny. Tvým úkolem je zjistit, co se to tam vlastně děje.

Předtím než odletíš do systému Heeya, jdi ke stanici pro odstraňování škod a přidělování energie a připrav opravářské týmy a přidělování energie na bitvu.

Leť do systému Heeya: Když se dostaneš do systému Heeya, objevíš, že nouzová volání pocházejí od Mimiků - organismů žijících ve vesmíru, kteří příliš neoplývají inteligencí, ale mají schopnost vytvářet podprostrové zvuky. Gornská loď - "Sweet Song" - unáší Mimiky na svoji planetu pro zábavu. Zeptej se Stureka ohledně úrovně inteligence Mimiků a dozvíš se, že se Gornské lodi bojí. Buď pevný a řekni kapitánovi "Sweet Songu", aby opustil systém. Odletí, ale až poté, co pohrozí povoláním Gornské královské flotily.

Ochraň organismy: Poté, co "Sweet Song" odletí, navrhne Sturek přemístění Mimiků do podobného hvězdného systému. Neuposlechni jeho rady. Místo toho, řekni M'Gii, aby uvědomila Hvězdnou flotilu o vaší situaci a udržuj orbitu kolem planety.

Krátce poté se objeví gornské vojenské plavidlo - "Long Flame". Buď pevný, ale diplomatický a můžeš tak dosáhnout kompromisu, podle kterého bude Federace i gornská flotila hlídat tento systém, aby byli Mimici chráněni před pytláky. Jakmile tak uděláš, jdi na červený stupeň - "Sweet Song" a ještě jedna gornská sklízecí loď zahájí útok. Nejdříve vyřaď "Sweet Song" a pak by to mělo být už bez problémů. Vrať se ke hvězdné základně.

Escalation"Escalation"
Loď: USS Agincourt
Třída: Constitution



Tohle je dost snadné: zaútočíš třikrát za sebou na nový klingonský těžký křižník s krycím jménem "Ber'taa". Poprvé ti budou pomáhat dvě lodi třídy Miranda. Podruhé ti bude asistovat jedna loď třídy Miranda a potřetí musíš bojovat sám. Nezapomeň jít na červený stupeň a zvýšit počet opravářských týmů k phaserům, fotonům, štítům, trupu a podpoře života na maximum a zamkni je (podle potřeby sniž ostatní). Udělej to co nejrychleji a vrať se na obrazovku s výhledem. Za každou cenu se vyhni předku "Ber'ty"! Měj stále vysokou rychlost, používej strategii zásah-a-pryč a snaž se zůstat nad nebo pod "Ber'tou". Takto maximalizuješ škody, které způsobíš a minimalizuješ své vlastní. Střílej nepřetržitě na zadní část, spodek nebo strany "Ber'ty". Když se přiblížíš moc, stáhni se do vzdálenosti 3 000 až 4 000 jednotek, pak se otoč a opět pal. Takto to dělej, dokud ji nezničíš. Jo a ještě jedna věc: Hodně štěstí!

Revenge"Revenge"
Loď: USS Agincourt
Třída: Constitution



Hvězdná flotila ztratila kontakt s celým systémem Aegis, sídlem stanice Ceti-Prime a mlhovina Hyperion blokuje všechny senzorové scany. Tvůj úkol: zjistit, co se stalo.

Leť k Egeu, prohledej vězeňskou kolonii: Když dorazíš k Egeu, zjistíš, že zdejší vězeňská kolonie byla zničena, a že na planetě nejsou žádné známky života. Pokračuj ke stanici Athena.

Prohledej stanici Athena, zachraň správce: Jdi na červený stupeň, jakmile ti Sturek řekne, že se blíží "Oberon", ale neútoč, dokud nezaútočí on. A až budeš opětovat palbu, zaměř jeho zbraně. Po několika vteřinách bitvy ti McNeil řekne, že drží správce vězení jako rukojmího, a že chce výměnnou tvoji loď. Odpověz mu, že máte poškozené transportéry, abys získal trochu času Bradymu a Sturekovi, aby mohli vymyslet plán. Zůstaň co nejblíže "Oberonu" - ale poté, co ti řekne, že drží správce jako rukojmího, na něj nestřílej! (Jestliže si vybereš jiný směr rozhovoru, než výmluvu na transportér, můžeš i tak uspět v této misi). Až ti řeknou, že máte příkazové kódy, přenes správce na palubu (musíš být v dosahu transportéru). McNeil buď skočí do warpu a zmizí v mlhovině nebo zůstane a bude bojovat až do konce.

Neutralizuj McNeila, leť do systému Aeres: Pokud se McNeil schová v mlhovině, leť za ním. Pokud ne, doraz ho na místě. V mlhovině zvyš sílu senzorů na maximum, abys mohl zaměřit "Oberon". Je jedno, jestli vrátíš "Oberon" nebo ne, takže ho buď můžeš rozmetat na cimprcampr nebo nechat McNeila "jenom" spáchat sebevraždu spuštěním autodestrukční sekvence na palubě "Oberonu".

Strana 6