Strana 8

InvasionInvasion
V
yjděte ven ze dveří a zamiřte do dveří vlevo na konci chodby. Dovybavte se a v případě potřeby se nechte uzdravit Doctorem (sem se také můžete vrátit pro případ, že budete příliš zraněni a také, pokud Vám tu zbyly nějaké zbraně, protože nábojů bude tentokráte málo. Vyjděte ven a vyrazte vpravo za členem posádky. Těsně před dveřmi turbovýtahu exploduje stěna a z ní se vyvalí první dávka Harvesterů. Po jejich eliminaci se otočte a vstupte do prvních dveří vpravo. Zničte dva Harvestery a vraťte se zpátky ke zničené stěně. Projděte skrz dveře a vystřílejte všechny Harvestery. Tady si povšimněte Compression Rifle. Na křižovatce se dejte doleva a vstupte do dveří vpravo, kde jsou další Harvesteři. Odrazte je a nepřehlédněte Compression Rifle ležící za gaučem vlevo. Skrz další zničenou stěnu projděte do vedlejší místnosti a vystřílejte nabíhající Harvestery odvedle. Vstupte do místnosti a sestřelte číhajícího Harvestera vpravo. Vyjděte dveřmi do chodby. Harvesteři jsou vlevo i vpravo, tak se jich urychleně zbavte. Chodbou se dejte doprava. Za rohem vpravo Vás už čeká jeden Harvester. Zničte ho, ale jinak se dejte do dveří rovně. Ve skladišti se nám Harvesteři skutečně mírně řečeno přemnožili. Sami na to nestačíte, a proto použijte malý fígl. Couvejte pomalu ode dveří po lávce. Jakmile se lávka utrhne, skočte zpět ke dveřím. Podaří se Vám se zachytit alespoň na malém výstupku. V té chvíli vstoupí druhými dveřmi Rick a společně dejte Harvesterům co proto. Až je všechny pobijete, seskočte dolů, poberte všechny náboje (vyndejte je z Compression Rifles a Scavenger Rifles, které se tu povalují), nastupte na výtah a vyjeďte nahoru za Rickem. Projděte dveřmi a hned i dalšími naproti. Zaútočí na Vás poslední zbytky Harvesterů, tak se jich zbavte.

DecisionsDecisions
External StimuliExternal Stimuli
C
hodbou vyjděte ven z Forge. Přejděte po kabelu na druhou stranu. Tým se postará o dva Harvestery a jedno dělo pod Vámi. Seskočte dolů na podlahu, kde najdete dva růžové krystaly. Jděte k dalšímu kabelu, z něj vyskočte nahoru na další podlahu (tým vyřadí číhajícího Harvestera). Zabijte další dva Harvestery. Jděte dál, přelezte po trámu a ve spolupráci s týmem zrušte další dva Harvestery. Seskočte dolů. Pokud potřebujete, můžete si po kabelu dojít k terminálu pro dobití energie do zbraní. Hlavně musíte jít pomalu a opatrně, jakmile se rozeběhněte, máte pramalou šanci přežít. Zabijte dva Harvestery na další podlaze a na vyčištěné místo přeskočte. Pokračujte po podlaze, ze které na konci přeskočte na strop. S týmem vybijte Harvestery dole. Seskočte dolů, hodně rychle najděte dělo, které je umístěno nad terminál pro doplnění zdraví, a zničte ho. Vlevo od terminálu pro doplnění zdraví najdete i terminál pro dobití energie ve zbraních. Naproti terminálu pro doplnění zdraví nakonec stiskněte ovládací panel. Zbytek týmu seskáče dolů a Chell otevře dveře. Vstupte do chodby a svezte se po antigravitačním paprsku.

MatrixMatrix
P
rojděte tunelem. Zájemci mohou seskočit dolů na trubky, za kterými najdou čtyři růžové krystaly a terminál pro doplnění zdraví. Když pak seskočí dolů na kabely a přejdou po nich k antigravitačnímu paprsku, uvidí vedle něj také terminál pro dobití energie do zbraní. Nechte se vynést paprskem nahoru a vstupte do dveří. Zabijte všechny útočící Reavery. Uprostřed místnosti je mezi spoustou ovládacích panelů jeden funkční a právě ten použijte. Tím vypnete dvě silová pole, ze kterých vyběhnou dva Reaveři. Po jejich eliminaci se můžete vydat jakoukoliv chodbou, protože nakonec se za dveřmi dostanete k chodbě jdoucí vzhůru. Vydejte se tady nahoru a připravte se na další dva útočící Reavery. Opět je jedno, jestli se na křižovatce vydáte vlevo nebo vpravo. Každopádně si dejte pozor na děla umístěná hned za zatáčkou (jedno je vlevo, jedno vpravo). Pak projděte dveřmi a kolem holoprojekce dojděte k panelu na druhé straně. Až Chell obejde obranný systém a vypne třetí silové pole v místnosti dole, vraťte se zpátky a právě vypnutým polem pokračujte v misi.

OnslaughtOnslaught
C
hodbou projděte do místnosti. Proti Vám se rozeběhne parta Reaverů. Vyřiďte si to s nimi, a pokud potřebujete, najdete hned vlevo za dveřmi terminál pro doplnění zdraví. Na konci místnosti vlevo najdete růžový krystal. Skrz chodbu dorazte do další místnosti a opět si vychutnejte útok Reaverů. Po levé ruce najdete terminál pro dobití energie ve zbraních. Jděte vpravo, a až budou silovým polem projíždět věci z Voyageru a silové pole se na chvilinku vypne, proběhněte také. Vlevo lokalizujte ovládací panel a stiskněte ho. Zezadu na Vás zaútočí Harvesteři podporovaní Reavery. Poraďte si s nimi a vyrazte do chodby vlevo. Přijdete tak do místnosti s terminálem pro doplnění zdraví i terminálem pro dobití energie ve zbraních. Znovu je jedno, jestli si vyberete chodbu vlevo nebo vpravo. V každém případě najdete na každém z rohů dva růžové krystaly. Buďte ve střehu - ze tří stran se na Vás vrhnou Harvesteři s Reavery. Projděte až do místnosti dolů a vstupte do dveří po pravici. Za nimi se nenechte překvapit osamělým Harvesterem. Po několika metrech cesty chodbou Vás opět navštíví Reaveři. V zatáčce narazíte na dva růžové krystaly a terminál pro dobití energie ve zbraních a zároveň budete opět vystaveni útoku Harvesterů a Reaverů a to zepředu i zezadu. Jděte dál dolů chodbou až do místnosti, kde se na Vás vrhne další skupina Reaverů. Na stěně proti vchodu si všimněte terminálu pro dobití zbraní. Chodbou se dostanete do další místnosti se dvěmi růžovými krystaly, terminálem pro doplnění zdraví a terminálem pro dobití energie ve zbraních. Také tu narazíte na kontejnery se spícími Reavery, do kterých pokud možno nikdy nestřílejte, abyste je neprobudili). Až se přiblížíte ke dvěma silovým polím, sami se deaktivují a Vy budete zasypáni ze všech stran Harvestery a Reavery. Po boji vyrazte skrz vypnutá silová pole, najděte po levé ruce ovládací panel a přivolejte si výtah. Nastupte a vyjeďte nahoru. Projděte dveřmi a opět se připravte na obrovský nával protivníků. Ještě že tu máte po ruce tři terminály pro doplnění zdraví, tři terminály pro dobití zbraní a čtyři růžové krystaly. V okamžiku, kdy zemře Rick se k boji připojí skupina vedená Tuvokem, se kterou nepřátele udoláte. Nastupte na výtah se spícími Reavery a sjeďte dolů. Pak vyrazte k velkým dveřím.

The RescueVisual Magnitude
A
ž se otevřou dveře, narazíte na další obyvatele Forge, které jsem pojmenoval psychici. Až už se jmenují jakkoliv, rychle se jich zbavte. Když půjdete vpravo, najdete terminál pro doplnění energie ve zbraních. V té chvíli na Vás zaútočí skupina Reaverů. Na zemi najdete také dva růžové krystaly. Projděte kolem dveří dál vlevo, abyste si zašli k terminálu pro doplnění zdraví. Vraťte se zpět ke dveřím, které jste minuli a vstupte dovnitř. Zaútočí na Vás čtyři Reaveři. Po levé ruce můžete najít terminál pro doplnění zdraví a vpravo terminál pro dobití energie ve zbraních. A opět je jedno, kterou chodbou se vydáte, stejně se opět cesty spojí v jednu a na Vás zaútočí dva Reaveři. Na konci místnosti narazíte před výtahem na dva růžové krystaly. Nastupte do výtahu a sjeďte dolů. Opět si můžete vybrat chodbu dle libosti. Tentokráte na Vás však zaútočí Harvesteři, Reaveři i psychici. Nad dveřmi, kterými budete odcházet se nachází čtyři růžové krystaly. Jděte pryč zmíněnými dveřmi a připravte se na útok dvou psychiků. Vlevo za dveřmi najdete terminál pro dobití zbraní. Vpravo v chodbě pak narazíte na růžový krystal. Po lávce přejděte dokola k výtahu a sjeďte dolů. Z druhé strany se proti Vám vyřítí Harvesteři. Po jejich eliminaci si vezměte do ruky phaser. Mezi Vámi a druhou stranou se nachází děravá podlaha z neviditelných silových polí, takže si phaserem střílejte pod nohy, abyste věděli, kam šlápnout. Jedinou radou tu je, abyste se na začátku dali cestou vpravo - to je totiž cesta vedoucí k cíli. Projděte dveřmi a v chodbě vyřiďte osamělého Harvestera. Projděte dalšími dveřmi. Vlevo najdete růžový krystal a zprava na Vás zaútočí psychici. V místnosti se pak můžete zastavit u terminálu pro dobití zbraní, který se nachází přímo proti výtahu, na který nastupte a sjeďte dolů. O patro níž na Vás zaútočí Harvesteři, Reaveři i psychici. V těch samých prostorách najdete dva růžové krystaly a terminál pro doplnění zdraví. Zabočte do chodby vlevo, za rohem vpravo vstupte do dveří a postupujte chodbou dál.

DissolutionDissolution
C
hodbou projděte až do dveří, za kterými si Vás podá skupina psychiků a Reaverů. Po lávce projděte ke stanovišti vlevo a stiskněte tamější ovládací panel. Mezi dveřmi se vysune lávka, po které přejděte až do místnosti na druhé straně. Tady na Vás zaútočí další Reaveři. Za vchodem vpravo jsou dva růžové krystaly a vlevo je terminál pro doplnění zdraví. Na cestě k tomuto terminálu minete výtah jedoucí dolů. Sjeďte a dorazte případné zbývající Reavery. Dveřmi vstupte do místnosti se dvěma terminály pro dobití energie ve zbraních. Nastupte do výtahu a sjeďte dolů. Dole na Vás zaútočí psychici. Za rohem vlevo se povalují dva růžové krystaly. Vstupte do dveří vpravo a připravte se na útok Reaverů. Výtahem vlevo přijedou další dva Reaveři. U výtahu vlevo je terminál pro doplnění zdraví. Vpravo pak i terminál pro dobití zbraní. Nastupte do výtahu a sjeďte dolů. Zaútočí na Vás další várka Reaverů, psychiků a Harvesterů. Naproti právě použitému výtahu je další. Nastupte a sjeďte dolů. Zleva na Vás zaútočí další dva psychici. Před výtahem vlevo jsou vpravo další dva růžové krystaly. Nastupte do výtahu a sjeďte dolů. Zleva se připravte na dva útočící Reavery. Po pravici najdete terminál pro doplnění zdraví. Jděte doleva a dejte si pozor na spojený útok Reaverů a psychiků. Vstupte do místnosti, vlevo nastupte do výtahu a sjeďte dolů. Vystupte z výtahu. Vlevo najdete dva terminály pro dobití energie ve zbraních. Zničte čtyři přívody energie do generátoru tlumícího pole. Z druhých dveří vyběhnou Reaveři. Vyřiďte je a vyrazte do chodby za nimi. Za rohem už na Vás čeká Harvester se dvěmi psychiky. Vstupte do místnosti. Teď už to je pouze a jen na Vás. V místnosti seberte dva růžové krystaly a také nepřehlédněte terminál pro doplnění zdraví. Nastupte do výtahu a vyjeďte nahoru. Hned za výtahem na Vás číhají dva Reaveři. Postupujte do hlubin chodby. Za rohem vlevo na Vás vyskočí Harvesteři. Vstupte do místnosti a vyřiďte psychiky. Dojděte k velikánskému terminálu pro dobití energie ve zbraních, který Vám přidá 999 jednotek veškeré energie (vyjma samodobíjecího phaseru), a nastupte do výtahu.

Command DecisionCommand Decision
V
levo od výtahu je terminál pro doplnění zdraví. A je to tady. Na konci chodby Vás čeká Aréna a v ní se na Vás už nedočkavostí třese Vohrsoth se svými poskoky. Vstupte tedy nebojácně do jámy lvové. Postupně zabíjejte příšery, které na Vás bude Vohrsoth posílat a pak už nic nebude stát mezi Vámi a jím. Vohrsoth je velmi velmi tuhým protivníkem a tak alespoň několik rad: Především si dávejte pozor na žluté plameny, které pod Vámi bude Vohrosth zapalovat, ty Vás ošklivě popálí a velmi často končí jediné setkání s nimi smrtí. Bombardování raketami a ostřelování phaserovými paprsky se nechá vyhnout nebo ještě lepší je schovat se za sloup (obzvláště se mi osvědčila skrýš za pravým sloupem (z pohledu Vohrsotha), kde se postavte tak, abyste viděli levým okem na Vohrsotha - rakety ani paprsky na Vás nedosáhnou). Pro všechny případy tu máte osm růžových krystalů, tři terminály pro doplnění zdraví a dva velké terminály pro dobití zbraní (dobíjí do počtu 999 jednotek). Takže se pěkně schovávejte a čekejte, až se Vohrsoth postaví a začne vytvářet žluté plameny, to pak proběhněte kolem něho a zaútočte přímo na místo na jeho těle, kde vytváří ony plameny (nejlépe se mi osvědčil granátomet). Tuto skrývací a probíhací taktiku opakujte dokud Vohrsotha neudoláte. Hodně štěstí, budete ho potřebovat.

EpilogueEpilogue

Martin Kovář,
Star Trek Games.CZ



Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Voyager Elite Force najdete zde.