Hádanky a otázky Co by to bylo za adventuru bez hádanek, že? Místo toho aby hra nabídla izolované logické mezihry, které vyvádějí hráče z kontextu místo toho, aby příběh doplňovaly, hádanky v celém Secret of Vulcan Fury budou navrženy tak, aby rozvíjely příběh každé epizody. Oprava warp pohonu, pokus o spojení myslí a navazování diplomatických vztahů je jenom několik z dilemat, kterým bude hráč v průběhu hry čelit. Aby se minimalizovala přímočarost, bude možno řešit většinu hádanek v jakémkoli pořadí. Jestliže se hráč u nějakého obzvláště těžkého úkolu zasekne, může jednoduše odejít do jiné oblasti nebo k jinému problému v epizodě a vrátit se na místo s tímto problémem později. Hra bude také obsahovat bohatou orchestrální hudbu od stejného skladatele, který nahrál soundtrack pro Starfleet Academy. Každé "píp" nebo zvuk poplachu bude převzato přímo z epizod původní série, aby byla zaručena stejná věrnost zvuku jako obrazu. Ještě se neví, jestli bude hra obsahovat ovládání Enterprise nebo jiných lodí, obzvláště co se bitev týče. Ve svých předchozích Trek hrách použil Interplay vždy různé variace na jednu obrazovku s výhledem na 3D bitevní pole, což bylo sice účinné, ale ne právě přesvědčivé. Když byly členům původní posádky Star Treku poprvé představeny jejich digitální protějšky, ozvalo se hluboké zalapání po dechu. Pro Davida Riordana bylo takovéto prokázání úcty za jeho namáhavou a detailní práci na modelech tím největším uznáním. Pokud se Secret of Vulcan Fury dočká svého vydání, ozvou se tato zalapání po dechu u počítačů po celé planetě. Pokusy o záchranu Na Internetu proběhlo několik podpisových akcí za záchranu Secret of Vulcan Fury. Přináším vám několik ukázek z petice na Games Domain Review. "Nejsem skalní Trekkie. Vlastně jsem se původní sérii nikdy moc nevěnoval. Ale na tuto hru jsem se velice těšil. Když jsem si poprvé přečetl, že byla zrušena, nemohl jsem věřit svým očím. Někteří lidé říkají, že adventure hry jsou mrtvým žánrem. Jiní si myslí, že úspěšná Star Trek hra prostě nemůže být vyrobena. Ale nedá moc práce vidět, že tato hra by mohla ukázat skeptikům, že se mýlí v obou bodech. Jiné Trek hry byly neúspěšné, protože se snažily být něčím, co Trek není. Star Trek není o ničení hvězdných lodí a střílení záporňáků. Je (kromě jiného) o skvělém příběhu, o používání inteligence místo phaseru k překonávání překážek. Když je všude tolik stříleček, nebyli by Trekkies zdaleka jediní, kteří by stáli frontu na skutečnou adventure hru." "Od doby, kdy jsem dohrál ST: Judgment Rites jsem dychtivě čekal na další pokračování Vaší skvělé řady Star Trek adventure her. Od prvních útržků informací přes první obrázky až po demo film, každá nová informace naznačovala, že Star Trek: Secret of Vulcan Fury by mohla být nejlepší Star Trek hrou všech dob, což je skvělý úspěch, když uvážíte, že první dvě Star Trek adventure hry jsou mezi mými nejoblíbenějšími hrami. Prosím, uvažte znovu stav ST: Secret of Vulcan Fury a obnovte její aktivní vývoj. Velmi byste potěšili mě i mnoho dalších hráčů, a o tom by měla být společnost, která o sobě tvrdí, že je "Od hráčů, pro hráče." "Zrušení této hry znamená konec naší poslední šanci slyšet posádku původního Star Treku rozplétat příběh vyprávěný jedním z autorů původní série. Při pokročilém věku herců mohla být tato hra historickým momentem v historii Treku a vhodným rozloučením s kulturním fenoménem. Namísto toho okolnosti způsobily, že projekt umřel. Je ostuda, že nevidíte sílu, která se v tomto projektu skrývá. Stejně jako vedoucí televize v šedesátých letech neviděli, co způsobuje nízký rozpočet. Jen si pomyslete, o co NBC (a veřejnost) přišla…." "I když často nekupuji počítačové hry nebo předměty ze Star Treku, jako loajálního diváka různých sérií mě zaujaly možnosti Vulcan Fury, takže jsem si stáhnul teaser. Rendering, použití hlasů původních postav a pořádná zápletka byly tak lákavé, že se na teaser dívám zas a zas navzdory místu, které na mém disku zabírá. Neváhal bych s oživením hry - měli byste ji vydat. Prosím, zvažte další práci na tomto projektu." "Za každým, kdo podepíše tuto petici, stojí dalších 50 až 100 lidí, kteří by si hru koupili. Interplay, podpořte, prosím, tento slibný projekt." "Byl jsem zklamán, když jsem uslyšel, že byl tento projekt zrušen. Dorothy Fontana! Kdo, kromě Gena, zná Vulkány lépe? Není fér vydat tak dobré promo, abychom se nakonec neměli na co těšit." "Předobjednal jsem si Star Trek: Secret of Vulcan Fury už při první zmínce o něm. Od té doby jsem viděl obrázky, které mě téměř přinutili zavolat Interplay a navrhnout, že jim pomohu dokončit projekt, jak moje nejlepší schopnosti dovolí. Cítím, že to bude jedna z nejlepších her (pokud ne ta nejlepší), kterou Interplay kdy udělal." Také jsem nelenil a požádal jsem Interplay o jejich vlastní vyjádření. Odpověď by se nechala shrnout do následující věty: "Bohužel je tato hra z vývojového hlediska stále pozastavena, a tak Vám nemůžeme poskytnout žádné nové informace." Tak snad někdy příště. P.S.: Vulcan Fury je označení pro starověkou vulkánskou zbraň "lakht 'Vul'can" Užitečné odkazy: Tribal Dreams: www.tribaldreams.com Interplay: www.interplay.com Star Trek: Secret of Vulcan Fury homepage: není Minimální požadavky: P-133, 16MB RAM, Win95 Datum vydání: neznámé Martin Kovář, Star Trek Games.CZ Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Secret of Vulcan Fury najdete zde. |