V těchto dnech jsou již v plném proudu práce na datadisku k české hře Star Trek: Final War Martina Šimka, který ponese název Free War. Vlastně se bude jednat o jakousi reedici původní skirmish verze. Martin mi prozradil některé z nových prvků, na které se můžeme těšit a já vám je tu ve stručnosti předkládám: - k tomu, abyste si mohli zahrát za nějakou loď už nebudete muset znát její kód - lodě Romulanů a Klingonů dostanou maskovací zařízení - došlo k doladění "realističnosti" co se vybavení zbraněmi týče - v praxi to znamená, že např. cardassijská Hideki nebude mít k dispozici torpédomety a všechny rasy už nemají přístup ke všem torpédům (např. Romulané ke kvantovým apod.) - na programu je též větší komfort při hraní hry - po skončení bitvy se hra nebude automaticky ukončovat a vy ji tedy nebudete muset spouštět stále dokola - budeme moci restartovat probíhající bitvu - výcvikový tutorial v podobě Akademie Hvězdné flotily bude zakomponován přímo do hry - k realističnosti též přispívá poškozování subsystémů lodí (výpadky senzorů, úbytek energie atd.) - došlo ke změnám v parametrech a designu některých lodí (např. romulanského Válečného ptáka) - no a v neposlední řadě přibude i několik nových lodí Přes všechna vylepšení a změny se bude stále jednat o skirmish, takže příběhové linie se opět nedočkáme. Práce na datadisku jsou z velké části hotové, takže se fanoušci prvního dílu mohou začít směle těšit na další hromadu ať už prohraných nebo vyhraných bitev. Martin Kovář Star Trek Games.CZ Přidáno: 22.4.2002 Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Free War najdete zde. |